Uw Welzijn, onze zorg! Inloggen

Klachtenregeling

Klachtenregeling Hadi Zorg

Onze medewerkers willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat zaken niet gaan zoals u had verwacht. Wij horen dit graag van u, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. In veel gevallen kunnen we direct iets aan de situatie doen. Wilt u een officiële klacht indienen? Dat kan uiteraard ook.

Klachtenfunctionaris
Komt u er samen in gesprek met de medewerker of leidinggevende niet uit of wilt u dit niet, dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze functionaris behandelt uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig.

Een klacht indienen
U kunt uw klacht telefonisch of per e-mail indienen:

  • Telefoon: 030 781 0004
  • E-mail: klachten@hadizorg.nl

Een brief schrijven kan ook. Stuur uw klacht naar:
Klachtenfunctionaris Hadi Zorg
Torenlaan 5b
1402AT, Bussum

Externe geschillencommissie

Stap 1: Bespreking met de betrokken medewerker of leidinggevende
In eerste instantie raden wij aan om uw klacht rechtstreeks te bespreken met de betrokken medewerker of diens leidinggevende. Veel klachten kunnen op deze manier snel en eenvoudig worden opgelost.

Stap 2: Klachtenfunctionaris
Komt u er samen met de medewerker of leidinggevende niet uit of wilt u dit niet, dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze functionaris behandelt uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig en fungeert als bemiddelaar.

U kunt uw klacht telefonisch, per e-mail of schriftelijk indienen:

  • Telefoon: 030 781 0004
  • E-mail: klachten@hadizorg.nl
  • Postadres: Klachtenfunctionaris Hadi Zorg
    Torenlaan 5b, 1402AT, Bussum

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. De klachtenfunctionaris zal u vervolgens informeren over het verdere proces en binnen 4 weken een eerste terugkoppeling geven over de voortgang van uw klacht.

Stap 3: Escalatie naar het bestuur
Indien uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost door de klachtenfunctionaris, kunt u de zaak voorleggen aan het bestuur van Hadi Zorg. Het bestuur zal de situatie beoordelen en proberen een passende oplossing te vinden.

Stap 4: Externe geschillencommissie
Als u er niet uitkomt met het bestuur, kunt u uw klacht aanmelden bij de externe geschillencommissie. Deze commissie beoordeelt klachten onafhankelijk en geeft een bindend advies. Meer informatie vindt u op  www.degeschillencommissiezorg.nl

Uw rechten als klager
Inzage: U hebt recht op informatie over de behandeling van uw klacht.
Vertegenwoordiging: U mag zich tijdens het proces laten bijstaan door een vertegenwoordiger of vertrouwenspersoon.
Vertrouwelijkheid: Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld en alleen gedeeld met de personen die betrokken zijn bij de beoordeling en oplossing van de klacht.

Wat doet Hadi Zorg met klachten?
Klachten worden niet alleen behandeld, maar ook gebruikt om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Wij analyseren klachten op regelmatige basis om patronen te herkennen en verbeterpunten te identificeren. Zo dragen klachten bij aan de continue ontwikkeling van onze organisatie.

Neem contact met ons op

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare